29

بر اساس گزارش نماینده کانون وکلای دادگستری خراسان آقای دکتر محمد کاظم عمارتی در این جلسه که در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در سالن جلالی نائینی کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار گردید تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:  

۱- بودجه پیشنهادی سال ۱۴٠۳ پس از شنیدن نظرات موافق و مخالف و رد پیشنهاد تصویب آن  به تصویب مجمع عمومی رسید. 
۲- افزایش حقوق مستمری بگیران به میزان ۲۵ درصد تصویب  گردید و پیشنهاد افزایش بيشتر از ۲۵ درصد پس از شنیدن اظهارات نماینده محترم بازنشستگان حاضر و نظرات موافق و مخالف در رای گیری کتبی و مخفی با ۱۷ رای مخالف ۸ رای موافق و ۱ رای ممتنع رد شد. 
۳- تسری مصوبه مهرماه مجمع مبنی بر مهلت پرداخت حق عضویت کارآموزان پذیرفته شده  سال ۱۴٠٠ به کارآموزان ۱۴٠۲ به اتفاق آرا تصویب شد. 
۴- دریافت پروانه ساخت و تخریب و نوسازی برای یکی از ملک‌های خریداری شده صندوق در تهران تا سقف صد میلیارد تومان پس از شنیدن نظرات موافق و مخالف، به تصویب رسید. 
۵- مبلغ هفتصد میلیارد تومان جهت خرید ملک، تعیین و مقرر شد چهل میلیارد تومان از این مبلغ به مشارکت در خرید ملک مورد نیاز کانون فارس اختصاص یابد. 
۶- تشکیل دبیرخانه دائمی مجمع عمومی به تصویب رسید و  آقایان میرمعصومی از کانون وکلای اصفهان، امامی فرد از کانون آذربایجان شرقی، کناررودی از کانون مازندران و دکتر عمارتی از کانون وکلای دادگستری خراسان به عنوان اعضای کارگروه در جهت  پیشنهاد تغییرات احتمالی موادی از قانون، آیین نامه و اساسنامه صندوق انتخاب گردیدند. 
۷- با پرداخت مبلغ چهل میلیون تومان وام بدون سود به مستمری بگیران موافقت شد.
در این جلسه آقای حسن زاده ریاست کانون وکلای دادگستری خراسان که جهت شرکت در نشست شورای اجرایی اسکودا در تهران حضور داشت  در قسمتی از جلسه مجمع حضور یافت.

 

 

 

 

 

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |